Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Carnaval NISA – Coasta de Azur PREMIUM TOURS

Descriere

Destinatie: Franta

Durata: 1 zi, fara cazare

Nisa – Villefrance sur Mer – Menton - Monaco – Eze – Cannes - Antibes
Servicii incluse:
- Bilet de avion Bucuresti – Nisa – Bucuresti, via Munchen, Compania Lufthansa
- Taxele de aeroport, cu bagaj de mana de 8 kg + bagaj de cala 23 kg inclus
- Transferuri cu autocar local modern, aeroport-hotel-aeroport
- 4 nopti cazare cu mic dejun la Hotel Nice Riviera 4* sau similar Nisa
- Tur de oras panoramic in Nisa cu autocar local
- Excursie in Villefrance sur Mer cu autocar local
- Tur pietonal in Nisa cu insotitor de grup
- Bilete de intrare la Carnavalul din Nisa
- Excursie in Cannes & Antibes cu autocar local
- Insotitor roman de grup
Servicii neincluse:
Asigurare medicala cu protectie COVID + storno
- Taxele de oras, se achita individual la receptia hotelului
(aprox 3 eur/pers/noapte)
- Bilete de intrare la obiectivele turistice
- Excursiile optionale
- Bacsisul pentru ghizii locali si soferi este o practica uzuala. Pentru buna desfasurare a programului recomandam 15 euro/persoana/circuit;
Carnaval NISA – Coasta de Azur PREMIUM TOURS

01 Martie. BUCURESTI – NISA – VILLEFRANCE SUR MER

Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 04:00 pentru imbarcare pe zborul Companiei LUFTHANSA cu destinatia Nisa, via Munchen. Decolare la ora 06:00 cu zborul LH1655 si aterizare la Munchen la ora locala 07:00. Decolare spre Nisa cu zborul LH2270 la 11:05. Sosire in Nisa la ora 12:35. Bienvenue à Nice, bijuteria Rivierei Franceze! Un oras pitoresc care se mandreste atat cu o istorie bogata, cat si cu o atmosfera moderna. Vom descoperi intr-un tur de oras panoramic: Promenade des Anglais - vestita artera de promenada, unde puteti vedea o varietate de cladiri luxoase si hoteluri din perioada Belle Époque, un amestec unic de stiluri arhitecturale italienesti, franceze si engleze. Continuam drumul de coasta pana la Villefranche-sur-Mer, statiunea cocheta a Rivierei Franceze. Vizitam Cetatea, Orasul vechi cu strazile pavate si pline de culoare, Biserica St Michel si Capela St-Pierre - cea mai cunoscuta cladire decorata de Jean Cocteau, cu picturi neobisnuite. Transfer la hotel si timp liber. Veti putea admira Hotelul Negresco - emblema turistica a orasului, Casino du Palais de la Mediterranee, Muzeul de Arta si Istorie iar apoi, seara, ajungeti in Centrul istoric - un labirint de strazi inguste si cladiri de epoca, care dateaza din perioada medievala si renascentista. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

02 Martie. NISA – MENTON - The Lemon Festival!

Mic dejun. Timp liber in Nisa sau excursie optionala in Menton. Acesta este cunoscut si ca Orasul Lamailor, datorita unei legende care spune ca Eva a plantat aici o lamaie, astfel luand nastere acest fermecator oras. Localizat foarte aproape de granita cu Italia, Menton beneficiaza de influente italienesti din abundenta, in special in gastronomie. Vom admira principalele obiective turistice si ne vom plimba in centrul vechi al orasului cu arhitectura baroca si piete locale. De asemenea, veti vizita Festivalul Lamaii - o experienta de neuitat! De la parade grandioase, standuri de artizanat, muzica traditionala, expozitii de arta, spectacole de teatru și multe altele. Nu uitati sa gustati delicatesele locale facute cu lamai. Intoarcere la Nisa si timp liber. Puteti participa la festivitatile care dau viata orasului Nisa prin paradele specaculoase. Ne bucuram de o atmosfera atmosfera unica, plina de divertisment si voie buna. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

03 Martie. CARNAVAL NISA - The King of Pop Culture!

Mic dejun. Intr-un tur pietonal impreuna cu insotitorul de grup putem admira Piata Massena si numeroase biserici precum Catedrala Sainte-Réparate si Biserica Saint-Jacques, care sunt exemple impresionante de arhitectura baroca. Ziua de astazi o dedicam celui mai faimos carnaval din Franta si unul dintre cele mai spectaculoase din lume, care atrage anual peste un milion de turisti, iar incununarea acestuia este “Bataia cu Flori”. Aruncate din carele alegorice, impodobite de sarbatoare, de personajele imbracate in cele mai fanteziste costume, florile, umplu cerul si pamantul de mireasma si culoare. Urmarim parada carelor si a capetelor uriase si petrecem o dupa-amiaza magica si plina de culoare. De-a lungul drumului, puteti sa va opriti in pietele locale si magazinele cu specialitati culinare, alese pentru varietatea si autenticitatea lor. Puteti gusta:  socca (clatite cu naut), pissaladière (tarta cu ceapa caramelizata), tourte de blettes (placinta cu ciuperci, stafide si muguri de pin), Salata Niçoise si puteti degusta vinul local din Provence. Seara, luam parte la Parada Luminilor, spectacolul vizual devenind si mai uimitor, iar trupele de arta si muzica care dau viata traseului, ofera un adevarat show de sunet si lumini. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

04 Martie. NISA - Principatul MONACO & EZE

Mic dejun. Timp liber in Nisa sau excursie optionala in Principatul Monaco & Eze. Exploram Monaco, a doua cea mai mica tara din lume si unul dintre cele mai cunoscute paradisuri fiscale. Interesant este ca localnicilor le este interzis sa joace la casino. Putem observa superbele cladiri cum ar fi Hôtel de Paris, Opera si faimosul Casino din Monte Carlo – construit de arhitectul Charles Garnier si cunoscut pentru filmele cu James Bond. Apoi, avem ocazia sa parcurgem traseul legendarei curse de Grand Prix de Formula 1 si Portul Hercule. Vizitam orasul vechi din Monaco, situat pe promontoriul Rocher-ului, Palatul Princiar. Oprim la catedrala unde s-au casatorit printul Rainier si actrita Grace Kelly si asistam la ceremonia de schimbare a garzilor la palat. Timp liber pentru pranz. Continuam spre satul medieval Èze, considerat nestemata ascunsa din coroana Rivierei. Case mici din piatra, alei intortocheate si o multime de galerii, magazine traditionale si peisaje fascinante cu vedere spre coasta Mediteranei va asteapta sa le descoperiti. Puteti vizita Gradina Exotica, care ofera o priveliste impresionanta asupra marii si a orasului. De asemenea, Eze, este faimos pentru fabricarea de parfumuri. Vom vizita Parfumeria Fragonard unde vom avea parte de un tur ghidat al fabricii si al muzeului cu ghid local. Intoarcere la Nisa. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

05 Martie. NISA - CANNES – ANTIBES – BUCURESTI

Mic dejun. Astazi exploram ultimele orașe pitorești de pe Coasta de Azur - Cannes si Antibes. Popularul Cannes, este renumit pentru festivalul de film și pentru plajele sale frumoase. Ne plimbam pe Promenade de la Croisette, celebrul bulevard plin de magazine și restaurante, si vom putea admira Palatul Festivalurilor si al Congreselor unde vom pune piciorul pe celebrul covor rosu al Festivalului de la Cannes, precum vedetele de la Hollywood. Puteti observa zidurile cetatii medievale, cu Castelul, Turnul si Biserica. Daca veti urca cele 109 trepte, veti fi rasplatit cu o panorama magnifica asupra Golfului Cannes. Continuam spre Antibes, micul oras in care se impletesc traditiile pescaresti si luxul. Vizitam Orasul Vechi si cel mai mare port dedicat ambarcatiunilor de lux din Europa. Admiram la exterior promenada Amiral Grasse, Portul Vauban si Muzeul Picasso. Transfer la aeroportul din Nisa pentru imbarcare pe zborul Lufthansa LH2273 cu destinatia Munchen. Decolare la ora 19:45 si aterizare in Munchen la ora 21:10. La ora 22:00 imbarcare pe zborul LH1654 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 01:10 (a doua zi).

 

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna octombrie 2023. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

 

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli diferite de decomandare.

EXCURSII OPTIONALE (tarife informative pentru min. 20 de participanti):

  • Excursie in Menton: 65 euro/persoana

  • Excursie in Principatul Monaco & Eze: 75 eur/persoana

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria OMV

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.03.2024 pe programele Hello Premium Tours.

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

CONDITII GENERALE DE CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Destinatie: Franta

Durata: 1 zi, fara cazare

Nisa – Villefrance sur Mer – Menton - Monaco – Eze – Cannes - Antibes
Servicii incluse:
- Bilet de avion Bucuresti – Nisa – Bucuresti, via Munchen, Compania Lufthansa
- Taxele de aeroport, cu bagaj de mana de 8 kg + bagaj de cala 23 kg inclus
- Transferuri cu autocar local modern, aeroport-hotel-aeroport
- 4 nopti cazare cu mic dejun la Hotel Nice Riviera 4* sau similar Nisa
- Tur de oras panoramic in Nisa cu autocar local
- Excursie in Villefrance sur Mer cu autocar local
- Tur pietonal in Nisa cu insotitor de grup
- Bilete de intrare la Carnavalul din Nisa
- Excursie in Cannes & Antibes cu autocar local
- Insotitor roman de grup
Servicii neincluse:
Asigurare medicala cu protectie COVID + storno
- Taxele de oras, se achita individual la receptia hotelului
(aprox 3 eur/pers/noapte)
- Bilete de intrare la obiectivele turistice
- Excursiile optionale
- Bacsisul pentru ghizii locali si soferi este o practica uzuala. Pentru buna desfasurare a programului recomandam 15 euro/persoana/circuit;
Carnaval NISA – Coasta de Azur PREMIUM TOURS

01 Martie. BUCURESTI – NISA – VILLEFRANCE SUR MER

Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 04:00 pentru imbarcare pe zborul Companiei LUFTHANSA cu destinatia Nisa, via Munchen. Decolare la ora 06:00 cu zborul LH1655 si aterizare la Munchen la ora locala 07:00. Decolare spre Nisa cu zborul LH2270 la 11:05. Sosire in Nisa la ora 12:35. Bienvenue à Nice, bijuteria Rivierei Franceze! Un oras pitoresc care se mandreste atat cu o istorie bogata, cat si cu o atmosfera moderna. Vom descoperi intr-un tur de oras panoramic: Promenade des Anglais - vestita artera de promenada, unde puteti vedea o varietate de cladiri luxoase si hoteluri din perioada Belle Époque, un amestec unic de stiluri arhitecturale italienesti, franceze si engleze. Continuam drumul de coasta pana la Villefranche-sur-Mer, statiunea cocheta a Rivierei Franceze. Vizitam Cetatea, Orasul vechi cu strazile pavate si pline de culoare, Biserica St Michel si Capela St-Pierre - cea mai cunoscuta cladire decorata de Jean Cocteau, cu picturi neobisnuite. Transfer la hotel si timp liber. Veti putea admira Hotelul Negresco - emblema turistica a orasului, Casino du Palais de la Mediterranee, Muzeul de Arta si Istorie iar apoi, seara, ajungeti in Centrul istoric - un labirint de strazi inguste si cladiri de epoca, care dateaza din perioada medievala si renascentista. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

02 Martie. NISA – MENTON - The Lemon Festival!

Mic dejun. Timp liber in Nisa sau excursie optionala in Menton. Acesta este cunoscut si ca Orasul Lamailor, datorita unei legende care spune ca Eva a plantat aici o lamaie, astfel luand nastere acest fermecator oras. Localizat foarte aproape de granita cu Italia, Menton beneficiaza de influente italienesti din abundenta, in special in gastronomie. Vom admira principalele obiective turistice si ne vom plimba in centrul vechi al orasului cu arhitectura baroca si piete locale. De asemenea, veti vizita Festivalul Lamaii - o experienta de neuitat! De la parade grandioase, standuri de artizanat, muzica traditionala, expozitii de arta, spectacole de teatru și multe altele. Nu uitati sa gustati delicatesele locale facute cu lamai. Intoarcere la Nisa si timp liber. Puteti participa la festivitatile care dau viata orasului Nisa prin paradele specaculoase. Ne bucuram de o atmosfera atmosfera unica, plina de divertisment si voie buna. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

03 Martie. CARNAVAL NISA - The King of Pop Culture!

Mic dejun. Intr-un tur pietonal impreuna cu insotitorul de grup putem admira Piata Massena si numeroase biserici precum Catedrala Sainte-Réparate si Biserica Saint-Jacques, care sunt exemple impresionante de arhitectura baroca. Ziua de astazi o dedicam celui mai faimos carnaval din Franta si unul dintre cele mai spectaculoase din lume, care atrage anual peste un milion de turisti, iar incununarea acestuia este “Bataia cu Flori”. Aruncate din carele alegorice, impodobite de sarbatoare, de personajele imbracate in cele mai fanteziste costume, florile, umplu cerul si pamantul de mireasma si culoare. Urmarim parada carelor si a capetelor uriase si petrecem o dupa-amiaza magica si plina de culoare. De-a lungul drumului, puteti sa va opriti in pietele locale si magazinele cu specialitati culinare, alese pentru varietatea si autenticitatea lor. Puteti gusta:  socca (clatite cu naut), pissaladière (tarta cu ceapa caramelizata), tourte de blettes (placinta cu ciuperci, stafide si muguri de pin), Salata Niçoise si puteti degusta vinul local din Provence. Seara, luam parte la Parada Luminilor, spectacolul vizual devenind si mai uimitor, iar trupele de arta si muzica care dau viata traseului, ofera un adevarat show de sunet si lumini. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

04 Martie. NISA - Principatul MONACO & EZE

Mic dejun. Timp liber in Nisa sau excursie optionala in Principatul Monaco & Eze. Exploram Monaco, a doua cea mai mica tara din lume si unul dintre cele mai cunoscute paradisuri fiscale. Interesant este ca localnicilor le este interzis sa joace la casino. Putem observa superbele cladiri cum ar fi Hôtel de Paris, Opera si faimosul Casino din Monte Carlo – construit de arhitectul Charles Garnier si cunoscut pentru filmele cu James Bond. Apoi, avem ocazia sa parcurgem traseul legendarei curse de Grand Prix de Formula 1 si Portul Hercule. Vizitam orasul vechi din Monaco, situat pe promontoriul Rocher-ului, Palatul Princiar. Oprim la catedrala unde s-au casatorit printul Rainier si actrita Grace Kelly si asistam la ceremonia de schimbare a garzilor la palat. Timp liber pentru pranz. Continuam spre satul medieval Èze, considerat nestemata ascunsa din coroana Rivierei. Case mici din piatra, alei intortocheate si o multime de galerii, magazine traditionale si peisaje fascinante cu vedere spre coasta Mediteranei va asteapta sa le descoperiti. Puteti vizita Gradina Exotica, care ofera o priveliste impresionanta asupra marii si a orasului. De asemenea, Eze, este faimos pentru fabricarea de parfumuri. Vom vizita Parfumeria Fragonard unde vom avea parte de un tur ghidat al fabricii si al muzeului cu ghid local. Intoarcere la Nisa. Cazare hotel Nice Riviera 4* sau similar.

 

05 Martie. NISA - CANNES – ANTIBES – BUCURESTI

Mic dejun. Astazi exploram ultimele orașe pitorești de pe Coasta de Azur - Cannes si Antibes. Popularul Cannes, este renumit pentru festivalul de film și pentru plajele sale frumoase. Ne plimbam pe Promenade de la Croisette, celebrul bulevard plin de magazine și restaurante, si vom putea admira Palatul Festivalurilor si al Congreselor unde vom pune piciorul pe celebrul covor rosu al Festivalului de la Cannes, precum vedetele de la Hollywood. Puteti observa zidurile cetatii medievale, cu Castelul, Turnul si Biserica. Daca veti urca cele 109 trepte, veti fi rasplatit cu o panorama magnifica asupra Golfului Cannes. Continuam spre Antibes, micul oras in care se impletesc traditiile pescaresti si luxul. Vizitam Orasul Vechi si cel mai mare port dedicat ambarcatiunilor de lux din Europa. Admiram la exterior promenada Amiral Grasse, Portul Vauban si Muzeul Picasso. Transfer la aeroportul din Nisa pentru imbarcare pe zborul Lufthansa LH2273 cu destinatia Munchen. Decolare la ora 19:45 si aterizare in Munchen la ora 21:10. La ora 22:00 imbarcare pe zborul LH1654 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 01:10 (a doua zi).

 

PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna octombrie 2023. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

 

GRUP MINIM :

Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 30 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli diferite de decomandare.

EXCURSII OPTIONALE (tarife informative pentru min. 20 de participanti):

  • Excursie in Menton: 65 euro/persoana

  • Excursie in Principatul Monaco & Eze: 75 eur/persoana

Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*

OFERTA SPECIALA

Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:

Orasul

Locul de imbarcare

SIBIU

Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C

FAGARAS

Casa de Cultura

BRASOV

Benzinaria Mol - Calea Bucureşti

SINAIA

Gara

CAMPINA

Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60

PLOIESTI

Gara Ploiesti SUD

TARGOVISTE

Hotel Valahia

RM. VÂLCEA

Sala Sporturilor

PITESTI

Mc Donald’s – Bd. Republicii

CRAIOVA

Benzinaria Petrom Gara

BACAU

Parcare Hotel Moldova

FOCSANI

Catedrala Sfanta Parascheva

RM. SARAT

Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu

BUZAU

Mc Donald’s – Bulevardul Unirii

GALATI

Casa de cultura

BRAILA

Mc Donald’s – Calea Calarasilor

TULCEA

Parcare Complex Pelican

CONSTANTA

Gara CFR

MEDGIDIA

Restaurant Balada

SLATINA

Benzinaria OMV

Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.03.2024 pe programele Hello Premium Tours.

  • Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;

  • Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.

  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.

  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.

  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.

  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.

 

CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.

  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.

  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.

  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

 

CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER

  • Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport

  •  Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

  • Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.

  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.

  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.

 

CONDITII GENERALE DE CALATORIE

DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro  sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions

- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro

-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

 

CONDITII DE INSCRIERE:

 Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor

- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii

- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii

- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte

- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti

 

OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:

- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea

- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).

-  Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.

- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana

- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;

- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora

- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;

- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.

NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).

 

OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI

- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.

- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.

- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;

- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.

- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.

- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.

- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.

- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.

 

IMPORTANT

- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!

- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente

- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.

- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil

- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.

- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.

- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.